Zeerobben VR1 vs Mulier VR1

Op zaterdag 23 november om 13.30 stond de wedstrijd tegen Zeerobben VR1 op het programma. Zeerobben nam de aftrap en creëerde een aantal kansen. Maar Mulier zette meteen goed druk en de verdediging zorgde ervoor dat heel veel kansen onschadelijk werden gemaakt.

De eerste minuten was Mulier gelijk op aan Zeerobben en kregen beide ploegen een aantal kansen om te scoren. Mulier begon meer over te spelen en maakte mooie combinaties. In de 21e minuut was er een grote kans voor Mulier, helaas wist de keeper de bal uit het goal te houden. Vervolgens kreeg Mulier een vrije trap tegen, maar door onze goede verdediging wist Mulier dit schot goed weg te werken. In de 35e minuut wist Zeerobben dan helaas toch te scoren, en werd het 0-1. Doordat Mulier de druk er goed op hield, en de verdediging goed hun mannetje stond, wist Mulier met 0-1 de rust in te gaan.

Tijdens de rust heeft coach Geert een aantal veranderingen in de opstelling gebracht. Mulier begon de tweede helft met de aftrap en na een paar minuten was er al een aanval voor Mulier. Maar ook deze werd afgeweerd door de snelle achterhoede van Zeerobben. Zeerobben zette druk en schoten op het doel, maar onze keeper had hier geen moeite mee en wist de ballen goed uit het doel te houden. In de 12e minuut was er een mooie kans voor Mulier, maar helaas ging het schot net over. In 16e minuut een schot van Zeerobben, maar de keeper van Mulier stond sterk te keepen en hield hem tegen. Helaas nog geen minuut later scoorde Zeerobben toch uit een corne, en werd het 0-2.

Er kwam een blessure aan de kant van Mulier na de 43e minuut nadat er een bal in het gezicht kwam van een speler. Er werd nog wat gewisseld, en beide ploegen kregen nog mooie kansen maar werd er niet meer gescoord. Zo was na een pittige, maar sportieve wedstrijd de eindstand 0-2.