Yme Vonk ook volgend seizoen hoofdtrainer van Mulier

Yme Vonk staat ook volgend jaar aan het roer van Mulier 1. Dit zijn het bestuur en de trainer onderling overeengekomen.

De trainer uit Oudega (Súdwest Fryslân) is nu anderhalf jaar in dienst bij Mulier als trainer van het eerste elftal. Zowel trainer als club ervaren de samenwerking als zeer prettig en willen deze dus graag voortzetten. Ook de spelers, technische staf en de technische commissie zijn positief over de oefenmeester en hebben aangegeven graag verder te willen. Vooral zijn omgang met jonge spelers, de trainingen en open manier van communiceren worden als zeer positief ervaren. Ook zijn we blij met zijn betrokkenheid bij activiteiten en het wel en wee van andere teams van de vereniging.

Er is echter nog genoeg werk aan de winkel voor Vonk, want met zes punten uit 10 wedstrijden en een elfde plek in de stand van de vijfde klasse A liggen er op sportief vlak nog voldoende uitdagingen.

Goed nieuws dus zo vlak voor de winterstop en we wensen Vonk veel succes toe tijdens de tweede seizoenshelft en volgend seizoen.