Wind en hagel deert spelers niet

Afgelopen zaterdag was er weer genoeg te doen op het sportcomplex. Er komen gelukkig steeds meer teams bij. Inmiddels zijn de Vrouwen (onder 27) ook van de partij.

De JO10 wilde graag voetballen tegen de JO8 en 9, met aanvulling van de trainers. Het werd geen gemakkelijke opgave en resulteerde in een terechte gelijkspel. Daarnaast werd er geoefend op het penalty schieten.

De JO11-1, JO11-2 en JO12 speelden een onderlinge competitie. De leiders waren hier ook bij voor de coaching, waarbij de focus lag op het veld breed houden en het goed samenspelen. Ook hier geen winnaar, want elk team wist hier 1x te winnen.

De JO14 speelde 8 tegen 8 onderling. In het begin gelijkopgaand, maar aan het einde bleek één team duidelijk het sterktste. De klapper kwam aan het slot van het partijtje. De hagelstenen kwamen met bakken uit de lucht!

Daarna speelden de MO15 en de Vrouwen een onderling partij 9 tegen 10. De MO15 had 1 speler extra. Deze extra speler, het gemis van de ervaren krachten bij de Vrouwen en het feit dat de MO15 had doorgetraind bleek de doorslag te geven. De MO15 liep naar het einde uit naar 4-1.

Tot slot speelden de JO17, 2e en deel 1e een onderlinge wedstrijd. Deze keer waren de teams gemixt. Ook hier was één team naar het einde toe duidelijk het sterkste.

Weer nuttige wedstrijden gezien, waar de jeugd, maar nu ook de (jonge) senioren op zaterdag weer kunnen voetballen. Hiermee komen we weer een beetje in het zaterdag ritme. Een goeie samenwerking van de jeugd met de senioren! Wat ons betreft voor herhaling vatbaar, maar dan wel met minder wind en geen hagelbuien. Tot volgende week!

De jeugdcommissie