Weer lachende gezichtjes op 3e proeftraining

Afgelopen vrijdag was alweer de 3e proeftraining voor de jeugd van 5, 6 en 7 jaar.

Het waaide nog wel, maar de zon was er deze dag wel bij. Deze keer 9 proefspelers. De start was een circuitoefening, waar er gesprongen, geslalomd en gescoord moest worden. Daarna werd er getraind op het schieten bij het jeu de balles. Natuurlijk mocht het penaltyschieten niet ontbreken en werd er afgelopen met een partyvorm. Iedereen deed goed mee en was super fanatiek en enthousiast.

Volgende week is de laatste proeftraining. Deze keer gaan we één of twee onderlinge wedstrijdjes spelen. We doen dit zoals op de officiële wedstrijddag. Dus er liggen shirts, broekjes en sokken klaar in de kleedkamers zodat iedereen in Mulier tenue gaat voetballen!

Tot vrijdag!

De jeugdcommissie