Week van de Scheidsrechter

Van 30 september t/m 8 oktober vindt de Week van de Scheidsrechter plaats. Tijdens deze week zetten we de scheidsrechters extra in het zonnetje. Scheidsrechters maken het immers mede mogelijk dat zo veel voetballers wekelijks op het veld van het spelletje kunnen genieten.

We willen van deze gelegenheid gebruikmaken om te benadrukken dat we het belangrijk vinden dat de scheidsrechter altijd behandeld wordt met het respect dat hij of zij verdient. En dat geldt niet alleen voor leiders en trainers, maar zeker ook voor de spelers van Mulier. Wijs je (jeugd)spelers op de momenten dat ze zich niet zo netjes gedragen tegen de scheidsrechter en wees duidelijk dat we verbaal geweld gericht tegen een scheidsrechter niet tolereren. Stimuleer de spelers daarnaast om de scheidsrechter na afloop van de wedstrijd te bedanken en een hand te geven.

Zonder scheidsrechters namelijk geen wedstrijden!