We mogen weer trainen!

Met de nieuwe versoepelingen die vrijdag 14 januari bekend zijn gemaakt mag er vanaf 15 januari weer volop gevoetbald worden bij de verenigingen. Van ‘s ochtends vroeg tot ’s avonds laat en door alle leeftijden. Waar we nog wel op moeten wachten is het spelen van competitiewedstrijden. We hopen dat we ook snel weer “om het echie” mogen, maar dit geeft iedereen wel de gelegenheid om op tijd fit te zijn voor de competitie!

Versoepelingen per 15 januari 2022:
Iedereen, jong en oud, kan dus weer trainen en onderlinge wedstrijden spelen op de club, zonder beperkingen in groepsgrootte of tijd. Er hoeft tijdens het sporten geen 1,5 meter afstand gehouden te worden en er kan ook dus ook weer na 20:00 uur getraind worden. Wel zijn er nog een paar andere regels waar rekening mee gehouden dient te worden.

• De kantine blijft gesloten.
  • Kleedkamers, douches en toiletten zijn toegankelijk op vertoon van een coronatoegangsbewijs (CTB). Daarnaast dient in de kleedkamer een mondkapje te worden gedragen. Voor mensen in functie geldt de verplichting van het tonen van een CTB niet.
  • Publiek is niet welkom
  • Westrijden tegen teams van andere clubs zijn verboden. De competitie zal dan ook niet eerder beginnen dan 29 januari. De KNVB laat na het weegmoment op dinsdag 25 januari weten óf en wanneer de competitie weer van start zal gaan.
15 januari 2022 svmulier Club, Nieuws No Comments