We mochten weer!

Afgelopen zaterdag kwamen bijna alle elf- en zeventallen van Mulier weer in actie. Spelers en begeleiders hadden er duidelijk zin in en onder aangename omstandigheden konden de wedstrijden worden afgewerkt.

Zowel Mulier 1 als Mulier 2 speelde thuis en beide verloren ze met 2-3. Het eerste van trainer Pope Leffring en leider Thys Bruinsma speelde op het hoofdveld tegen Beetgum. Na een spannende strijd werd er helaas nipt aan het kortste eind getrokken. Ook Mulier 2 kon het niet bolwerken. Waterpoort Boys 3 was net te sterk. Mulier 3 kwam niet in actie. Er konden jammer genoeg niet genoeg spelers voor drie elftallen op de been gebracht worden. Wordt vervolgd.

De vrouwen van Mulier speelden uit tegen Franeker voor de beker. Met aanwinst Pepijn Tolsma als assistent-scheidsrechter langs de kant en coach Geert Sprik in de dug-out werd er goed begonnen aan de wedstrijd. Helaas werden de goals in het vervolg wat te makkelijk weggeven wat resulteerde in een 8-1 eindstand.

Bij de jeugd waren de resultaten wisselend. Zo kregen JO17 en JO15 een stevig pak op de broek, maar wist MO15 met grote cijfers te winnen en ook JO13 won knap uit bij Makkum JO13-2.

Klik snel hier voor alle uitslagen en hier voor het programma van komend weekend!

5 september 2021 svmulier Verslagen No Comments