We gaan beginnen: een vooruitblik

Zaterdag 29 augustus barst het seizoen echt los. Er staan 4 bekerwedstrijden op het programma en ook worden er nog een paar oefenpotjes afgewerkt.

De dag start met een bekerwedstrijd tussen het JO14-1 van André Hofstra en Bolsward JO14-2. Daarna vervolgen we met tweetal onderlinge wedstrijden van teams van Mulier. Om 10:30 treffen de teams van leiders Pieter Lemstra en Durk Ouderkerken elkaar: JO9-1 neemt het op tegen JO9-2. Op hetzelfde tijdstip trappen ook JO11-1 en JO12-1 af voor een oefenduel. Bij JO11-1 staan Martha Adema en Perry Kooyenga aan het roer en bij de JO12-1 staat het duo John Benwell en René Meekma langs de kant. Ook de JO17-1 van Melis Bergsma en Tjeerd Visser speelt om 10:30, Zij gaan voor de beker op bezoek bij Oosterlittens.

’s Middags mag het “nieuwe” Mulier 2 het thuis in een oefenduel opnemen tegen Arum 2. Een leuke testcase voor de jonge ploeg van Enno Hofstra en Sipke de Boer.

Het eerste moet in de eerste bekerwedstrijd vol aan de bak. Ze gaan namelijk op bezoek bij aartsrivaal Makkum. Zal de ploeg van Pope Leffring en leider Thys Bruinsma zich weten te herstellen van de oorwassing van afgelopen dinsdag tegen SC Bolsward? Om 15:00 wordt er afgetrapt in Makkum.

27 augustus 2020 svmulier Club, Nieuws No Comments