Wat gebeurde er op de voetbalzaterdag 3 april?

Bij de onderlinge partij van de JO8 en 9 wilden de meiden graag bijelkaar. De eerste partij was het gelijk, maar ondanks dat ze in de minderheid waren (3 tegen 4) wisten ze de tweede partij nip te winnen.

De JO10 speelden 4 tegen 4. Spannende wedstrijden gezien. Er werd leuk gevoetbald en goed samen gespeeld.

De JO11 en 12 speelden onderling 3 wedstrijden 6 tegen 6. Er werd met veel inzet gevoetbald met als gevolg dat bijna iedereen de laatste wedstrijd flink doorheen zat.

De JO14 en MO15 speelden 11 tegen 11 tegen elkaar. De MO15 bood deze keer meer tegenstand en de uitslag van 2 – 5 gaf dit ook aan. Dit had natuurlijk te maken dat Lisanne het team versterkte, maar ook dat de JO14 slordig was in de afwerking. Uiteindelijk aan beide kanten goeie combinaties gezien.

De JO17/2e sloot de voetbalzaterdag af in een onderlinge partij 10 tegen 10. Weer goed spel gezien, maar probeer op bepaalde momenten iets langer in balbezit te voetballen.

Volgende week is een Oranjefestival voor de jeugd onder de 12 jaar. Dit is tot 12 uur. Daarna is er ruimte voor de andere teams. We gaan in samenspraak met de teams kijken wat er mogelijk is. Tot dan!

De jeugdcommissie