Vrouwen weren zich goed bij OFK Zaalvoetbal

Donderdagavond mochten de dames aantreden in sporthal De Trije in Franeker voor hun voorronde van het Open Fries Kampioenschap zaalvoetbal.

De eerste wedstrijd tegen WMB ging gelijk op en helaas viel het kwartje net de verkeerde kant op. 1-0 voor WMB. Vervolgens was Sneek Wit Zwart duidelijk te sterk. Maar toeen kwamen de dames los en in een bloedstollende wedstrijd werd er knap gewonnen van AVC met 3-2.
Maar de wedstrijd van de avond was natuurlijk die tegen aartrivaal Arum. Na twee minuten stond Mulier 2-0 achter en het leek een kansloze missie. Maar met goed voetbal wisten de dames de wedstrijd volledig om te draaien en met drie schitterende goals was de volle winst voor Mulier.

De laatste wedstrijd tegen het sterke BMJ ging kansloos verloren maar dat mocht de pret niet drukken.

Met een voldaan gevoel, een vierde plaats in de poule en een hele ervaring rijker gingen de dames huiswaarts.