Vrijwilligers gezocht

Wil jij graag je steentje bijdragen aan de club of wil je simpelweg je zaterdagen wat opvullen? Dat kan!

De kantinecommissie is voor de tweede seizoenshelft op zoek naar nieuwe (extra) vrijwilligers. Het gaat om diensten op de zaterdagochtend (8:15-11.15/8:45-11:45) en zaterdagmiddag (11:15-14:00 of 14:00/14:15-17:30). Je mag zelf bepalen hoe vaak je er wilt staan, of dit nu wekelijks, maandelijks of eens per kwartaal is, alle beetjes helpen.

Ben je enthousiast geworden en wil jij de club een handje helpen, stuur dan een mail naar kantinemulier@outlook.com en zet daarin jouw voorkeurstijden en data dat je wel/niet kan. Lijkt het je wel wat, maar zit je toch nog vol met vragen, stuur dan ook een mailtje naar bovenstaande email-adres en dan beantwoorden wij ze graag.

Groeten, Kantinecommissie SV Mulier

Ontdek meer van SV Mulier

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.