Vrijdag 13 mei “Super Friday” in Witmarsum!

Andere clubs hebben het wel eens over een Super Saturday maar in Witmarsum hebben we op vrijdagavond 13 mei een heuse Super Friday! Zowel de heren 35+ als de vrouwen 7×7 komen dan in actie op sportpark It Fliet.

In samenwerking met VV BlauwRood ’20, dat ook met zowel een heren- als vrouwenteam in actie komt, willen we er een leuk avondje van maken. Na afloop is de kantine geopend en zorgt Sipke de Boer voor een gezellig stukje muziek. Smullen geblazen dus, zowel voor jong als wat ouder!

Naast de heren en vrouwen van VV BlauwRood ’20 nemen ook de dames van Vv SDS en Voetbalvereniging Makkum en de heren van Top’63 en V.v. Blauwhuis het op tegen de teams van Mulier.

Alle supporters van bovenstaande verenigingen zijn hierbij van harte uitgenodigd om deze leuke avond mee te beleven. De eerste wedstrijden gaan van start om 19:30.

Dus: net stinne, derhinne!