Voorbereiding en competitie-indeling Mulier 1 bekend

De wedstrijd van Heerenveen is nog maar net achter de rug en de zomervakantie moet nog beginnen en toch moet het vizier alweer richting komend seizoen. Voor je het weet is het namelijk zo ver.

Mulier is voor komend seizoen weer ingedeeld in de vijfde klasse met veel bekende ploegen uit de regio maar ook zal er een aantal keer richting de polder afgereisd worden. Zie hieronder voor de complete indeling.

Onder de nieuwe hoofdtrainer Yme Vonk ziet de voorbereiding er als volgt uit. In voorbereiding op de competitie zullen er in in Augustus drie oefenwedstrijden gespeeld worden waarna er in de poulefase van de beker in september ook drie wedstrijden gepland staan. De eerste competitiewedstrijd wordt gespeeld op 24 september.

Programma voorbereiding Mulier 1 2022-2023

Oefenwedstrijden
Zaterdag 13 augustus Mulier 1 – TOP 1                  14.30
Zaterdag 20 augustus Blauwhuis 1 – Mulier 1       19.00