Volop keus en voorraad in de webshop van Mulier

Van scheenbeschermers tot t-shirts en van bidons tot trainingsbroeken: alles wat je nodig hebt voor een training of wedstrijd is te vinden in de webshop van Mulier.

Een populair artikel in de shop is de rugzak. Deze werd altijd aangeboden in het type “Striker” maar deze is nu vervangen door de rugzak “Classico”. Classico is de standaardlijn die Mulier tegenwoordig gebruikt voor alle officiële wedstrijdkleding en de meeste artikelen in de shop zijn van deze Classicolijn. Deze lijn typeert zich door een tijdloos, elegant en strak design.

Op alle producten in de shop zit bovendien 25% korting op de catalogusprijs dus je bent ook nog eens ultravoordelig uit als je iets uit de webshop aanschaft. Mis je een product in de webshop? Neem dan even contact op met de jeugdcommissie of stuur een mail naar info@svmulier.nl dan zullen we kijken of we het door jou gewenste artikel (inclusief de 25% korting) kunnen bestellen.

Surf dus snel naar www.svmuliershop.nl als je nog iets nodig hebt of neem gewoon eens een kijkje.

17 januari 2024 svmulier Club, Jeugd No Comments