Verslag Mulier 2 – ONS Boso Sneek 5

Na de winst tegen Zeerobben lijkt Mulier de weg naar boven weer gevonden te hebben. Dit moet echter wel waargemaakt worden door thuis te winnen van ONS dat 1 punt meer heeft dan de mannen in het rood.

Na een onsuccesvolle stageperiode van Siepel heeft Jaap besloten om het heft weer in eigen hand te nemen. Dit resulteerde dus gelijk in een winstpartij we gaan vandaag zien of dit een causaal verband is of dat er sprake is van toeval.

Na een donderspeech werd er afgetrapt door Mulier. En gelijk was het krachtsverschil zichtbaar Mulier was heer en meester in de eerste helft aanval na aanval werd op de mat gelegd. De afwerking had zacht gezegd nog wat finetuning nodig. Voor de schapen achter het veld in het weiland was een helm geen overbodige luxe zo ver werden sommige ballen over gepeerd. Mulier bleef het echter proberen wat wel te prijzen valt en een wereld pass (doordat die aangeraakt werd) van Joey bediende Thomas op maat hij wist de bal er echter niet in te prikken gelukkig voor Mulier deed een speler van ONS dat wel en op die manier kwam Mulier van de hatelijke nul. De pogingen om 2-0 te maken voor rust stranden helaas allemaal in schoonheid.

Tijd voor een bakje thee en wat “tactische wissels”.

De 2e helft gaf een ander beeld dan de eerste misschien waren de wissels niet zo tactisch. De vele veranderingen zorgde voor de nodige onrust in het veld. Na even billen knijpen was daar uit het niets Thomas “scoopie” Sprik die met een geweldige actie zorgde voor wat rust in de ploeg. Uit een onmogelijke hoek met 2 vrij teamgenoten voor het goal doet hij wat een spits betaamd. Het stift was onhoudbaar voor de keeper en na een kusje van de lat viel die in het netje. De rust die verwacht was kwam echter niet en al gauw vond ONS de aansluiting, 2-1. Mulier moest weer gas geven en deed dit dan ook. Een kat in het nauw maakt rare sprongen maar “das phantom” van mulier ook. Met een lekker sprongetje kopte Hindrik de bal ala Ronaldo heerlijk binnen 3-1. Nu kwam toch de rust? Nee hoor Mulier wist de voorsprong weer niet te houden en ONS vond wederom aansluiting 3-2.

De slotfase van de wedstrijd is als Chelsea-Ajax alleen had het dit keer een positief effect. Gele kaarten, rode kaarten een poging tot staken maar toch doorgaan. Uiteindelijk moest ONS met 10 man verder en kon Mulier eindelijk de rust vinden om de wedstrijd uit te spelen. Wederom 3 punten en een goed gevoel voor bijna iedereen. Joey en Jan besloten Thomas eruit te halen omdat er niet een duidelijke leiding was gegeven door Jaap en Siepel. Spuwend met woorden ging de man het veld af kokend van woede. De hoon kwam over Joey en Jan heen als een orkaan. Advocaat had op het EK van 2004 nog een betere wissel maar uiteindelijk is de vrede getekend en gaan we door voor de 4e plek.

#jaapkanbetercoachblijven #slechtcommunicatie #wel3punten #mulier3 #slechtewissel #tientsiesiiiiiiik #waarwaspieterkleinjan #kantinedienst

10 november 2019 svmulier Mulier 2 No Comments