Verkoop voorraad kantine zaterdag 11 april

De coronacrisis heeft voor SV Mulier op meerdere vlakken de nodige gevolgen. Er kan niet meer gevoetbald worden en dus is het stil op ons sportpark. Maar ook de kantine blijft leeg en dus valt een belangrijk deel van de inkomsten weg. Hierdoor blijft de nodige onverkochte voorraad over, waarvan een groot gedeelte “over datum” dreigt te gaan de komende maanden. Het bestuur van SV Mulier wil de leden dan ook de gelegenheid geven om deze artikelen tegen sterk gereduceerde tarieven te kopen.

Aanstaande zaterdag 11 april is er in de kantine van MFC IT Fliet gelegenheid om deze voorraad tussen 10:00 uur en 11:30 uur te kopen. Het betreft onder andere kratten bier, frisdrank en snoep. Op bijgaande lijst staan alle producten die te koop worden aangeboden. Op deze lijst staan de te verkopen voorraden en de bijbehorende prijzen. (Let op: de prijs van de kratten bier is inclusief statiegeld van € 3,90).

De verkoop vindt zoals gezegd plaats vanuit de kantine van MFC It Fliet. Hierbij volgen we uiteraard de richtlijnen die de overheid heeft opgesteld:

-Niet meer dan 2 klanten/leden tegelijk in de kantine

-Inloop vanaf de deur aan de grasveldzijde, uitgang via de achterdeur richting het kunstgrasveld

-Houd steeds voldoende afstand [1,5 meter]

-Na betaling direct de producten meenemen en niet in de kantine blijven

-Betaling uitsluitend door middel van pin

-Verkoop van alcoholische dranken uitsluitend aan personen van 18 jaar of ouder

U kunt bestellen door middel van het sturen van een mail naar info@svmulier.nl met vermelding van uw naam, de producten en de aantallen die u wilt bestellen. Vervolgens ontvangt u zo snel mogelijk een bevestiging van de bestelling. Ook kunt u gewoon langskomen in de kantine op zaterdagochtend 11 april. Maar: wie het eerst komt, het eerst maalt!

Het bestuur van SV Mulier