Veel partijvormen voor jeugd Mulier op zaterdag 6 maart

Afgelopen zaterdag zijn er voor alle jeugdteams veel onderlinge wedstrijden gespeeld zoals er in de competitie werd gespeeld. De JO8, 9 en 10 speelden dus op een kwart veld 6 tegen 6. Er waren 3 teams, maar ook het team wat vrij was moest aan de bak, omdat die op een klein veld 3 tegen 3 speelden.

De JO11 en 12 speelden op een half veld. De verschillen tussen de teams was klein. Hierdoor ontstonden er leuke en spannende wedstrijden.

De JO14 en MO15 sloten de ochtend af. Zij speelden gemixt op een heel veld. Ook hier was het onderlinge verschil klein en wist elk team maar 1x te scoren.

De JO17 en het 2e hadden de middag een leuke en nuttige onderlinge wedstrijd van 2x een half uur. Hier is een verslag van gemaakt door de leider van de JO17. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Al met al weer een zaterdag met veel wedstrijden met zelfs op de middag een wedstrijd. Dat zien we graag! Tot volgende week!

De jeugdcommissie

er zijn geen afbeeldingen gevonden

9 maart 2021 svmulier Jeugd No Comments