Coronamaatregelen SV Mulier per 13 november 2021

Vanaf zaterdag 13 november 18:00 uur gelden de volgende maatregelen:

Voetballen blijft mogelijk
• Een geldig coronatoegangsbewijs (CTB) is voor zowel jeugd als voor senioren NIET nodig om te trainen of een wedstrijd te spelen

Coronatoegangsbewijs nodig in alle binnenruimtes
• Voor toegang tot de binnenruimtes, zoals kleedkamers, toiletten en de bestuurskamer is voor iedereen van 18 jaar en ouder een geldig CTB vereist. Dit geldt dus ook voor spelers.
• Er is een uitzondering voor personen die functioneel aanwezig dienen te zijn, zoals scheidsrechters, trainers, coaches, leiders, vrijwilligers en rij-ouders.

Publiek is niet toegestaan
• Zowel bij trainingen als bij wedstrijden mag geen publiek aanwezig zijn.
• Hierbij geldt een uitzondering voor alle personen die functioneel aanwezig dienen te zijn bij de wedstrijden en trainingen, zoals scheidsrechters, trainers, coaches, leiders, vrijwilligers en strikt noodzakelijke rij-ouders.

Regels voor de kantine
• Voor toegang tot de kantine en terras is voor iedereen van 18 jaar en ouder een geldig coronatoegangsbewijs (CTB) nodig
• Vaste zitplaats is verplicht voor alle bezoekers van de kantine en het terras
• De kantine is dagelijks om uiterlijk 20.00 uur gesloten
• In praktijk betekent dit dat onze kantine voorlopig gesloten zal zijn op doordeweekse avonden (maandag tot en met vrijdag). In het weekend is de kantine gewoon open (tot 20.00 uur).
Let op: de kantine is alleen toegankelijk voor spelers, trainers, begeleiders en vrijwilligers in functie en niet voor publiek.

Daarnaast blijven de volgende basisregels van kracht
• Heb je klachten? Kom dan niet naarde club en laat je testen.
• Was regelmatig je handen.
• Houd anderhalve meter afstand.

Mulier volgt de landelijke richtlijnenen rekent erop dat iedereen zijn/haar eigen verantwoordelijkheid neemt. Alleen dan kunnen we de komende tijd veilig blijven sporten.

Het bestuur van SV Mulier
16 november 2021 svmulier Bestuur No Comments