Uitverkoop kantine zaterdag 30 januari

Voor de tweede keer binnen een jaar ligt het voetbal voor langere tijd stil. We kunnen onze hobby niet uitoefenen en dat is voor alle leden van onze vereniging een stille ramp.

Ook nu blijven we in de kantine weer zitten met de nodige voorraad aan bederfelijke goederen. Een groot gedeelte hiervan dreigt de komende maanden “over de datum te gaan” en dus wil het bestuur van SV Mulier de leden weer de gelegenheid geven om deze artikelen tegen sterk gereduceerde tarieven te kopen.

Op onderstaande lijst staan alle producten die te koop worden aangeboden. Het betreft onder andere kratten bier, frisdrank, chips en snoep. Op deze lijst staan de hoeveelheden per product en de bijbehorende prijzen. (Let op: de prijs van de kratten bier is inclusief statiegeld van € 3,90!). Je kunt bestellen door middel van het versturen van een mail naar info@svmulier.nl met vermelding van je naam, de producten en de aantallen die je wilt bestellen. Vervolgens ontvang je zo snel mogelijk een bevestiging van de bestelling.

Zaterdag 30 januari kun je bij MFC It Fliet je bestelde artikelen tussen 10:00 en 12:00 afhalen en betalen. Let op: er kan alleen gepind worden. Bij het afhalen van de goederen volgen we uiteraard de richtlijnen die de overheid heeft opgesteld:

-Niet meer dan 1 lid tegelijkertijd in het gebouw
-Inloop via de hoofdingang en vervolgens de deur meteen rechts richting de hal met kleedkamers, uitgang via de deur richting het kunstgrasveld
-Houd steeds voldoende afstand (1,5 meter)
-Na betaling de producten graag direct meenemen en niet blijven hangen
-Betaling uitsluitend door middel van pin
-Verkoop van alcoholische dranken uitsluitend aan personen van 18 jaar of ouder

Wees er snel bij, want wie het eerst komt, het eerst maalt!

Het bestuur en de kantinecommissie van SV Mulier