De wedstrijden van zaterdag 30 oktober

Het was een leuke voetbaldag voor Mulier en ondanks de regen kon er door iedereen lekker gevoetbald worden.

De jeugd deed het erg goed. Zowel de MO15, de JO13, de JO12 en de JO11 wisten met ruime cijfers te winnen. Alleen JO17 had het erg moeilijk tegen ST IJVC/Blauwhuis en trok na een spannende strijd net aan het kortste eind.

De vrouwen van Mulier boekten de eerste overwinning van het seizoen. Tegen ST Beetgum/CVO VR2 werd er maar liefst vijf keer gescoord en met vijf verschillende doelpuntemakers had iedereen een aandeel in deze mooie zege. En die werd uiteraard groots gevierd.

Mulier 1 mocht aantreden tegen Hielpen. De Hindeloopers waren nog zonder overwinning maar uitgerekend in Witmarsum kwam daar verandering in. Waar Mulier het spel maakte, maakte Hielpen de doelpunten en in de absolute slotfase kreeg Mulier de deksel op de neus doordat de spits van Hielpen de 2-3 liet aantekenen. Een twijfelachtige primeur en een slechte middag dus voor de mannen van Pope Leffring. Komende donderdag mogen ze het goedmaken want dan staat het restant van de gestaakte wedstrijd in en tegen Bakhuizen op het programma.

Kijk voor alle uitslagen hier: https://www.svmulier.nl/wedstrijden/uitslagen/

31 oktober 2021 svmulier Verslagen No Comments