Twee wedstrijden op It Fliet zaterdag 6 mei

Vandaag vieren we onze vrijheid maar morgen is het weer tijd voor de belangrijkste bijzaak van het leven: een lekker potje voetbal.

De dag begint meteen met een kraker want om 9 uur trapt de JO13 af tegen koploper DWP. Het team van leiders Folkert van der Wei en Willem Koopal staat zelf op een tweede plaats met slechts een puntje minder dan DWP en kan bij winst dus de koppositie grijpen. Dan ligt de titel binnen handbereik want er zijn daarna nog maar twee wedstrijden te spelen.

Om half 3 is het de beurt aan Mulier 2. Zij treden aan tegen Waterpoort Boys. Het tweede speelt de laatste weken steeds spannende wedstrijden en ook tegen de Snekers valt er zeker wat te halen.

Publiek is bij beide wedstrijden uiteraard van harte welkom.

Dan rest nog de MO13 en de JO17. Zij spelen uit tegen respectievelijk Beetgum en Scharnegoutum.

Volgende week zaterdag is er weer een “vol” programma. Dan staat ook de traditionele Slotdag gepland dus dat wordt sowieso een topdag.