SV Mulier zoekt gastheren/gastvrouwen en vertegenwoordigers

Het is een goed gebruik van Mulier om bij thuis- en uitwedstrijden van Mulier 1 een goede band te onderhouden met onze tegenstanders. Voor thuiswedstrijden van het 1e elftal houdt dat in dat ongeveer een uur voor aanvang van de wedstrijd trainers/coaches en andere vertegenwoordigers van de tegenpartij, in het kader van gastvrijheid, hartelijk worden ontvangen in de bestuurskamer met een kopje koffie. Na afloop bieden we deze mensen een hapje en een drankje aan, en wordt er altijd nog even gesproken over de zojuist gespeelde wedstrijd.

Bij uitwedstrijden van Mulier 1 hebben ook altijd diverse mensen de club vertegenwoordigd in de bestuurskamer van de tegenstander. Deze traditie willen we graag voortzetten, omdat we het als vereniging erg belangrijk vinden om op deze manier representatief te zijn. Daarom zoeken we enthousiaste vrijwilligers die af en toe de rol van gastheer/vrouw en vertegenwoordiger op zich willen nemen, gedurende thuis-, en of uitwedstrijden van het 1e. Aanmelden kan bij Ivo Haitsma, door een mail te sturen naar ivohaitsma@live.nl

14 februari 2017 svmulier Bestuur No Comments