SV Mulier MO11 KNVB jeugdbekerwinnaar!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

De meiden van de MO11 zijn erin geslaagd om afgelopen zaterdag in Joure de KNVB jeugdbeker district Noord naar Witmarsum te halen.
De ploeg, onder leiding van Rintje en Anno, deed dit op overtuigend wijze door alle 3 de wedstrijden te winnen. Vorig jaar wisten de meiden ook al door te dringen naar de finalepoule en wisten ze de 3e plaats te behalen. De MO11 was dit jaar ingedeeld bij GVAV Rapiditas uit Groningen, SJO JV Oostenburg uit Oosterwolde en SJO JVZ uit Zuidwolde.
De eerste wedstrijd wonnen de meiden met 2-0 van SJO JVZ. De tweede wedstrijd was tegen GVAV Rapiditas. Een spannende wedstrijd waar de keepster van Mulier vooral de eerste helft Mulier er doorheen sleepte. Rapiditas was een leuk team die prima combineerde. Toch was het Mulier die de tweede helft de 1-0 overwinning binnen sleepte. De laatste wedstrijd tegen SJO JV Oostenburg liepen de meiden al snel tegen een achtstand op, maar zoals zo vaak dit seizoen begonnen de meiden beter te combineren en wisten ze de stand om te buigen naar de 3-1 overwinning. De bekerwinst ging dit jaar duidelijk naar Witmarsum. De MO11 heeft dit seizoen dan ook alle prijzen binnengehaald: voor- en najaarskampioen, KNVB zaalkampioen en nu ook nog KNVB jeugdbeker winnaar.  Het eerste team van SV Mulier die de beker wint! Een groot compliment!

De jeugdcommissie feliciteert de meiden van de MO11, leiders Anno en Rintje en trainers Sjoukje en Sander met de bekerwinst!
Foto’s van de wedstrijden vindt u hier

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_gallery type=”image_grid” images=”15266,15267,15268″][/vc_column][/vc_row]