Superspannende wedstrijd als laatste proeftraining

Afgelopen vrijdag was de laatste proeftraining voor de jeugd van 5, 6 en 7 jaar. Deze keer geen trainingsoefeningen, maar één wedstrijd.

Natuurlijk moest dit wel in het officiële Mulier tenue. Totaal 11 nieuwe talentjes mochten zich in het thuis of uit tenue van Mulier steken. Na de gezamenlijke opkomst met de Mulier mascotte en natuurlijk de gezamenlijke warming up maakten de meiden en jongens er een spannende wedstrijd van. Team blauw was winnaar van de eerste helft en team rood van de tweede helft.Tot slot werd er bij het penalty schieten op onze mascotte nog flink gescoord. Het mooiste en belangrijkste deze middag was echter dat er met veel enthousiasme en plezier werd gevoetbald.

Na de uiteindelijke teamfoto vloog de middag weer voorbij en dat was een goed teken. We hopen dat iedereen met veel plezier heeft meegedaan aan de proeftrainingen.

We zouden het fijn vinden dat iedereen nog een reactie kan geven of er wel of geen interesse is om lid te worden van de voetbalvereniging. Bij voldoende interesse zullen we kijken of we gelijk de trainingen gelijk kunnen oppakken voor deze groep. Indien er nog vragen zijn mail of bel gerust.

De jeugdcommissie