Supergezellige slotdag SV Mulier

Afgelopen zaterdag was de slotdag van SV Mulier. Doel was vooral om niet alleen met de vrijwilligers en jeugd)spelers af te sluiten, maar vooral ook met veel ouders.
Gezien de opkomst is dit geslaagd. Het mooie weer werkte hier uiteraard ook aan mee.

Om 16:00 uur werd er gestart met voetgolf. De jeugdspelers konden hun traptechniek testen en moesten in zo weinig mogelijk trappen de bal in de hole krijgen. In totaal waren er 12 holes en er moest zelfs nog een route door de gang en de kleedkamer worden gemaakt. Er werd fanatiek gestreden, maar het was sportief gezellig! Na afloop was er patat en drinken en werden de kampioenen, de JO12-1, MO13-1 en JO15-1 gehuldigd. Daarna mochten deze teams hun zegetocht vervolgen op de kar door de dorp.
Daarna kon er worden gebarbecued, was er muziek en bleef het nog lang gezellig.

De jeugdcommissie bedankt alle (jeugd)vrijwilligers voor hun inzet en inbreng het afgelopen seizoen.
29 mei 2019 svmulier Club No Comments