Steun SV Mulier met de Rabobank Clubkas Campagne!

Rabobank Leeuwarden Noord West Friesland organiseert ook in 2017 speciaal voor verenigingen en stichtingen de Rabobank Clubkas Campagne en stelt dit jaar zelfs € 125.000 beschikbaar! Ook SV Mulier doet uiteraard weer mee aan deze Campagne want vorig jaar heeft deze actie ons ruim € 500,-  opgeleverd!

De planning
Eind maart ontvangen de Rabobank-leden een stemkaart. Met deze stemkaart kunnen zij online 5 stemmen uitbrengen in de periode tussen 29 maart en 7 april. Wij ontvangen het aantal op ons uitgebrachte stemmen maal het bedrag dat iedere stem waard is.

Uw medewerking: vraag ook uw familie, vrienden en bekenden!
Als u op 1 februari 2017 lid bent van de Rabobank LNWF dan rekenen we erop dat u als Mulier-lid het maximale aantal stemmen (2 per lid) op onze club wilt en zult uitbrengen. Maar het zou mooi zijn als u ook familie, vrienden en bekenden kunt overhalen om dit te doen.

Wellicht kunt u dat ook per mail proberen. Kijkt u daarvoor ‘ns in uw elektronische contactenbestand en selecteer daarin degenen die mogelijkerwijs Rabobank-lid zijn. Wij hebben alvast een voorbeeld-mailtje gemaakt dat u kunt gebruiken. Hieronder ziet een voorbeeldmail die u kunt gebruiken. U hoeft dan alleen maar uw geselecteerde contacten toe te voegen, uw naam onderaan te vermelden en uiteraard de mail te versturen.

Alvast bedankt voor uw medewerking!

Voorbeeldmail:

Onderwerp: Rabobank Clubkas Campagne 2017: Stem op SV Mulier

Beste mensen,

Rabobank Leeuwarden Noord West Friesl;and organiseert ook in 2017 speciaal voor verenigingen en stichtingen de Rabobank Clubkas Campagne. Als je niet alleen Rabobank-klant maar ook Rabobank-lid bent, zul je op eind maart a.s. de stemkaart voor deze Rabobank Clubkas Campagne 2017 ontvangen.

Met behulp van deze stemkaart bepalen de leden van de Rabobank LNWF hoe het beschikbare sponsorbedrag over de deelnemende verenigingen en stichtingen wordt verdeeld. Ieder Rabobank-lid mag 5 stemmen uitbrengen waarvan maximaal 2 op één deelnemende vereniging/stichting. Net als in 2016 doet SV Mulier ook in 2017 weer mee aan deze campagne. Mijn verzoek is om bij voorkeur 2 stemmen op onze voetbalclub uit te brengen.

Alvast zeer bedankt.

Groet,