Sponsoren

Voor een voetbalclub als S.V. Mulier zijn sponsoren belangrijk en voor sponsoren kan S.V. Mulier ook belangrijk zijn. Scholen, ondernemers en verenigingen maken deel uit van het hart en de ziel van een samenleving. Sponsoren bij S.V. Mulier is één van die vormen in de sport waarbij beide partijen winnen en dus een win-win situatie wordt gecreëerd.

Winst voor de sponsor
Wekelijks zijn er honderden mensen betrokken bij S.V. Mulier. Door vanuit sponsoring een bijdrage te leveren aan de toekomst van S.V. Mulier is het voor u mogelijk om via de club in contact te komen met deze interessante doelgroep!  Bovendien betekent sponsoren van S.V. Mulier onderdeel zijn van een club die het hart en ziel van de samenleving is, waar vele mensen hun wekelijkse moment van ontspanning blijven. Sponsoren bij onze club betekent uw merk op zeer sympathieke onder de aandacht brengen en u staat hiermee midden in de samenleving.? U zult via S.V. Mulier nieuwe klanten, nieuwe partners en nieuwe leveranciers ontmoeten. Met uw bijdrage draagt u bij aan het succes van S.V. Mulier

Winst voor S.V. Mulier
U draagt bij aan het realiseren van onze doelstellingen. Zo kan dankzij u bijdrage S.V. Mulier op een zo’n hoog mogelijk niveau voetballen. Dit betekent automatisch meer aandacht voor uw merk of bedrijf. U zorgt ervoor dat wij een goede jeugdopleiding kunnen hebben, met goede faciliteiten. Zo maakt u breedtesport op ons sportpark mogelijk. U levert door uw sponsoring in welke vorm dan ook een substantiële bijdrage aan het sportieve plezier van de jeugd en alle andere leden van S.V. Mulier.