Spellencircuit voor jongste jeugd op zaterdag 29 mei

Voor onze jongste jeugdleden was er deze zaterdag een spellencircuit uitgezet. Bij elk onderdeel was vooral het gericht schieten het belangrijkste.Bij het jeu de balles, pionnen raken en in de hoepel schieten bleek het best wel lastig te zijn om punten te scoren, maar de kids deden flink hun best. Al met al een gezellige en leuke activiteit.

De JO11 en 12 speelden voor het eerst 11 tegen 11 op een groot veld. Ook omdat volgend seizoen een aantal spelers dit gaan spelen. Ondanks de grote afstanden en het wennen vonden we het prima gaan. De mersten bleven goed in hun posities spelen en er werd prima gecombineerd.

Ook de JO14 en MO15 speelden 11 tegen 11. Deze teams zijn het uiteraard gewend en ook als ze gemixt zijn wordt er altijd goed samengespeeld. Weer een leuke wedstrijd om te zien.

Doordat we hebben doorgetraind en zaterdags hebben gevoetbald denken we dat alle teams klaar zijn voor de regiocup. Uiteindelijk is het ook leuker om nu tegen andere verenigingen te gaan spelen. Wij hebben er zin in! Alvast veel succes zaterdag!

De jeugdcommissie