Slotdag van Mulier op 13 mei met bbq en live muziek!

Op zaterdag 13 mei organiseert SV Mulier weer een super gezellige slotdag! Allereerst zijn er verschillende thuiswedstrijden. Zo spelen de vrouwen van Mulier om 11:30 tegen SDS VR1, neemt Mulier 3 het om 12:45 op tegen NOK 3 en sluit Mulier 1 de voetbalmiddag af tegen FC Wolvega 1 om 14:30. Daarnaast zijn er over de gehele dag ook verschillende jeugdwedstrijden.
De activiteiten op de slotdag starten om 16:30 uur met een spel voor alle jeugdleden op een opblaasbare buikschuifbaan. Na afloop van het spel (rond 18:15 uur) is er patat en limonade voor alle deelnemers.

Daarna is er gelegenheid om in de kantine gezellig na te kletsen, waarna de bbq wordt geopend. Uiteraard is er live muziek (dj Wil Twijnstra uit Workum) in de kantine! We hopen op een grote deelname onder de jeugd en ook op een groot aantal toeschouwers zoals ouders, familie en jeugdkader zodat we gezamenlijk het seizoen kunnen afsluiten. Ook hopen we op veel spelers van de seniorenelftallen, zodat we ook kunnen zien hoever die op de buikschuifbaan komen…

Tot 13 mei!

3 mei 2017 svmulier Bestuur No Comments