Slotdag jeugd zeer geslaagd!

De jeugdleden konden zich samen met hun familie opgeven om onderlinge wedstrijdjes te voetballen. Er hadden zich 40 kinderen opgegeven en 10 volwassenen die waren verdeeld in teams in de jongste en oudste categorie zodat er 2 poules waren.

Elk team speelde 4 wedstrijden van 12 minuten verdeeld over 4 veldjes. Het was prachtig weer en misschien wat warm om te voetballen maar ondanks dat werd er fanatiek gestreden en waren de wedstrijden spannend en leuk om te zien.  Na totaal een uur gevoetbald te hebben was de puf er wel uit en konden de kinderen genieten van patat en limonade aangeboden door de club en de ouders konden aansluiten bij de BBQ waarna het nog lang gezellig was op It Fliet. Voor de kinderen was er nog een voetbalboarding aanwezig om in te ballen.

Foto’s hier

4 juni 2018 svmulier Jeugd No Comments