Slottraining en WinterBBQ komende zaterdag

Komende zaterdag 16 december spelen de jeugdteams de laatste competitiewedstrijd van 2023. De senioren zijn vrij, maar ook voor hun sluiten we 2023 met een knaller af.

We beginnen al om 08:45 met de eerste jeugdwedstrijd waarna we het sportieve deel van de dag afsluiten om 15:30 met de slottraining voor MO17, JO17 & alle seniorenteams. Opgeven kan via je leider.

Aansluitend is er après-ski muziek met een WinterBBQ waar iedereen welkom is, lid of geen lid. Er wordt een nieuwe vloer gelegd in de kantine waardoor we deze de komende drie weken helaas niet kunnen betreden. Als alternatief hebben we de berging van de kaatsvereniging omgetoverd tot een heuse feestzaal…

Geef je dus nog op voor de slottraining of kom gezellig even langs voor een hapje en een drankje.