Scheidsrechter bedankt!

Tijdens het tweede weekend van de Week van de Scheidsrechter werd er aandacht besteed aan de leidsmannen die op hun vrije zaterdag een wedstrijdje stonden te fluiten. Voor hun onmisbare inzet kregen ze een presentje uitgereikt namens de club. Op de foto Tjeerd Visser die bijna elke week wel op het veld staat om een wedstrijd te fluiten.

Maar niet alleen in Witmarsum, nee, ook in Bolsward werd de scheidsrechter bedankt. De scheidsrechter, die vlak voor de wedstrijd nog was opgetrommeld, werd samen met zijn twee assistenten in het zonnetje gezet. Op foto 2 het arbitrale trio met de aanvoerdsters van beide teams.

En nog even dit: we zijn blij dat er de laatste tijd bij Mulier veel jeugdige scheidsrechters bij zijn gekomen. Ze hebben er ook overduidelijk veel lol in zodra ze eenmaal een beetje de smaak te pakken hebben. Twijfel dus niet en meld je aan bij de jeugdcommissie of de technische commissie als je ook wel eens de baas wilt zijn tijdens een wedstrijdje……