Rondje langs de velden: zaterdag 2 oktober

Naast het gelijke spel van Mulier 1 tegen Arum was er natuurlijk nog veel meer te beleven op de velden waar teams van Mulier aan moesten treden:

Thuiswedstrijden
JO9 en JO11 trapten de dag af op It Fliet. Beide speelden ze leuke wedstrijden waarin er goed samen werd gespeeld. JO11 wist zelfs heel vaak te scoren en met maar liefst 13-0 te winnen.

Hierna was het de beurt aan MO15. De jonge ploeg van Rintje Joustra en Johan Hofstra had in de eerste helft eigenlijk niet zo heel veel in te brengen maar ze wisten toch tweemaal te scoren. Na rust kon de voorsprong vastgehopuden worden een een 3-1 overwinning wa shet goede eindresultaat. Tegenstander was overigens Frisia MO15.

Uitwedstrijden
JO10 trapte om 9 uur af tegen Oosterlittens JO10. Een mooie pot met veel strijd.

JO12 moest echter nog wat eerder uit bed, want zij moesten om kwart voor 9 aantreden tegen Zeerobben JO12-3. Dat vormde echter geen belemmering voor de ploeg van Martha Adema en Perry Kooijenga want met een klinkende 9-0 zege konden er weer 3 mooie punten worden bijgeschreven.

Ook JO15 en JO17 deden het uitstekend en wisten hun wedstrijd te winnen.

De vrouwen waren in Hommerts de hoofdwedstrijd. Met een programmaboekje met verloting, een ware opkomst met muziek en veel publiek langs de lijn had HJSC er alles aan gedaan om er een prachtige middag van te maken. En dat werd het ook. Helaas was de vorm bij de dames van Mulier ver te zoeken in de eerste helft en wist HJSC 5 keer te scoren. Na rust ging het stukken beter  maar helaas wist Mulier er niet één te maken. Het bleef dus 5-0.

Op naar de volgende zaterdag!

3 oktober 2021 svmulier Verslagen No Comments