Programma zaterdag 6 april

Komende zaterdag is het weer een drukte van belang op sportpark It Fliet in Witmarsum.

Thuis
De dag start met een mini-toernooi voor de de allerjongste jeugd, de JO7. Zij nemen het op tegen teams van FVC, ONS Sneek en Nijland. Op hetzelfde tijdstip spelen ook de JO8 en de JO10. De JO8 speelt tegen Scharnegoutum en de JO10 krijgt SC Franeker op bezoek. Om 11 uur speelt de JO13 vervolgens thuis tegen Nagele.

Helaas is de wedstrijd van de MO15 thuis tegen SC Franeker afgelast vanwege de slechte toestand van het hoofdveld. Ook de wedstrijden van de vrouwen en het tweede gaan niet door. De tegenstander kon niet genoeg speelsters op de been krijgen….

Uit
De JO9 gaat op bezoek bij fc Harlingen en de JO11 stapt voor de tweede keer dit seizoen op de boot naar Terschelling. JO15 speelt bij LSC in Sneek en JO17 in Deinum. De MO17 moet iets verder weg. Zij komen in actie tegen Victoria Boys uit Apeldoorn. Mulier 1 speelt uit bij Blue Boys. Bij een overwinning gaat Mulier over de blauwhemden uit Nij Beets heen. Een belangrijke pot dus weer en de grote vraag is of Mulier zich weet te herstellen van het teleurstellende verlies tegen Arum en Hielpen.