Programma voorbereiding en beker Mulier 1

Het programma van de voorbereiding en de beker is bekend. Mulier trapt het seizoen af op vrijdagavond 18 augustus met een thuiswedstrijd tegen Blauw Rood uit Bolsward. Zaterdag 26 augustus volgt er dan nog een oefenwedstrijd. Dit is een uitwedstrijd in en tegen Marrum.

In de beker heeft Mulier een leuke poule getroffen. De eerste wedstrijd kunnen de heren meteen aan de bak tegen derdeklasser SDS uit Oosterend. Een week later staat de uitwedstrijd tegen het naar de vierde klasse gepromoveerde Irnsum op het programma en de laatste wedstrijd wordt in Witmarsum gespeeld tegen competitiegenoot HJSC.

Een week later, op 23 september, gaat de competitie van start. Het programma hiervan wordt op 12 augustus bekend gemaakt door de KNVB.

Voor de jeugdteams en de overige seniorenteams worden de indelingen en de wedstrijdprogramma’s vanaf 11 augustus bekend gemaakt. Nog even geduld dus…