Pope Leffring ook volgend seizoen trainer van Mulier

Pope Leffring, de huidige hoofdtrainer van SV Mulier, staat ook in het seizoen 2021-2022 aan het roer bij Mulier 1.

Met slechts drie gespeelde competitiewedstrijden is het voor alle partijen uiteraard lastig zijn om de ervaringen van het huidige seizoen op waarde te schatten. Na kort overleg tussen trainer en club werd echter al snel duidelijk dat bij beide partijen de wens leefde om de samenwerking te verlengen.

Spelers, technische commissie en bestuur van Mulier zijn zeer gelukkig met de contractverlenging. SV Mulier hoopt de prettige samenwerking met Leffring in het seizoen 2021-2022 een goed vervolg te kunnen geven. Een seizoen dat hopelijk een “normaal” seizoen wordt, waarin we met plezier kunnen gaan strijden voor een plekje in de top van de vijfde klasse.