Poiesz Jeugd Sponsor Actie per direct beëindigd, Mulier ontvangt € 1000

Vanweg het coronavirus stopt de Jeugd Sponsor Actie van Poiesz per direct. De supermarktketen wil in verband met het coronavirus handcontact zoveel mogelijk vermijden en heeft de uitgifte van sponsormunten stopgezet.

Poiesz heeft daarom besloten om elke deelnemende club of vereniging € 1.000,- aan sponsorgeld uit te keren. Dit bedrag is voor elke deelnemer gelijk, omdat vanaf heden het inzamelen van munten gestopt is. Ook het Jeugd Sponsor Gala zal helaas niet doorgaan. “We hopen dat u dit sportief op zult vatten en begrip heeft voor deze beslissing”, aldus een woordvoerder van de supermarktketen.

Het bestuur, de jeugdcommissie en alle jeugdspelers van Mulier willen Poiesz heel hartelijk bedanken voor deze ruimhartige bijdrage en wenst Poiesz veel succes in deze hectische weken.