Pieter Kleinjan bezorgt VSV’31 eerste doelpunt ooit

Het eerste team van VSV’31 op Vlieland kreeg vorig seizoen maar liefst 111 doelpunten tegen en wist zelf geen één doelpunt te maken. Dit was het eerste seizoen dat de club op Vlieland een standaardelftal in de competitie had en dus wachtten de Vlielanders nog altijd op hun eerste officiële doelpunt.

Maar toen was daar Pieter Kleinjan. Vanaf dit seizoen speelt de bij Mulier opgegroeide Kleinjan bij VSV’31 omdat hij op het eiland een onderzoek uitvoert. Afgelopen zondag scoorde hij in het kelderklassetreffen met Tijnje de eerste goal ooit voor de Vlielander club. Het sportpark op Vlieland stond naar verluid helemaal op zijn kop.

Door het bestuur van VSV wordt Pieter omschreven als een “bovengemiddelde” speler. Dat wisten wij bij Mulier natuurlijk altijd al…

Lees hier het volledige artikel in de Leeuwarder Courant: https://www.lc.nl/sport/Vlieland-ontploft-VSV31-scoort-eindelijk-eerste-doelpunt-26033432.html

20 september 2020 svmulier Nieuws No Comments