Oproep: vrijwilligers voor schoonmaken gezocht

Voor de schoonmaak van het MFC zijn we op zoek naar vrijwilligers.

Tijdens het voetbalseizoen worden de kleedkamers, de hal bij de kleedkamers en de tegenoverliggende toiletruimtes en EHBO-ruimte op zaterdag per toerbeurt door de verschillende teams schoongemaakt. Op maandag overdag, en door een aantal ook op andere dagen en tijden, wordt door een fanatieke ploeg de rest van het gebouw schoongemaakt. Het betreft het schoonmaken van de kantine, keuken en bestuurskamer, het boenen van de vloer, het zemen van de ramen en andere schoonmaakklusjes.

Deze schoonmaakploeg kan echter wel wat versterking gebruiken en via deze weg vragen wij leden, ouders van leden of andere vrijwilligers die in gelegenheid zijn 1x per 4 à 5 weken op maandag overdag (of in overleg op een andere moment/dag) een paar uurtjes te helpen het voetbalcomplex spik en span te houden.

Wie wil er mee helpen? Hoe meer ziel, hoe meer vreugd…en sneller klaar! Aanmelden kan door te mailen naar info@svmulier.nl of door te bellen met Matteke Feenstra, 06-15015707.
12 maart 2024 svmulier Club No Comments