Ondanks de regen een superleuke Vriendendag!

Afgelopen vrijdag 21 oktober werd de SV Mulier Vriendendag gehouden.
De jongste leden van Mulier mochten hun vriend of vriendin, die niet op voetbal zaten, meenemen en laten zien hoe leuk voetbal is!
We hadden wat op een grotere opkomst gehoopt, maar dat mocht de pret niet drukken. Ook het weer zat ons niet mee, want de regen kwam met bakken uit de lucht.
Hierdoor waren we ook wat later gestart en hadden we het programma voor deze middag wat ingekort. De jeugdtrainers van Mulier, Nico Dijkstra, Michel de Jong en Melvin Eijer, hadden leuke voetbaloefeningen bedacht. Iedereen deed goed haar best en zoals het hoorde hielpen de jeugdspelers van Mulier de vrienden en vriendinnen die niet lid waren.
Tot slot werd er nog een wedstrijd gespeeld. Er werd dan ook fel maar sportief gestreden. De middag werd afgesloten met drinken, chips, een klein presentje en natuurlijk de groepsfoto!
Iedereen bedankt die heeft meegeholpen met de Vriendendag.
De jeugdcommissie van de SV Mulier.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_gallery type=”image_grid” images=”8144,8143,8142,8141,8140,8145,8146,8148,8147,8149,8150″][/vc_column][/vc_row]

24 oktober 2016 svmulier Jeugd No Comments

Ontdek meer van SV Mulier

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.