Nipt verlies voor Mulier 1 op mooie voetbalzaterdag

De eerste competitiewedstrijd van het seizoen moest Mulier 1 aantreden tegen v.v. Heerenveen. Met veel inzet en een goede organisatie kon tegen een makkelijker voetballend Heerenveen lang de nul worden gehouden maar in de slotfase wisten de gasten er toch één in te prikken en dus bleef Mulier met lege handen achter.

De vrouwen speelden een gelijkopgaande wedstrijd tegen SC Bolsward Vrouwen 2. Er werd leuk gecombineerd en Mulier kreeg dan ook de nodige kansen maar er werd maar één keer gescoord, terwijl de dames van Bolsward er drie wisten te maken.

Ook Mulier 2 redde het niet. Blauw Wit ’34 7 was net te sterk.

Mulier JO17-1 boekte een fraaie zege door in de slotfase Zeerobben JO17-2 van zich af te schudden. Daarentegen was JO15 kansloos tegen een veel sterker FC Harlingen JO15-1.

26 september 2021 svmulier Verslagen No Comments