Nieuws over De Aftrap

Na een (relatief) korte zomerstop is de voorbereiding op het nieuwe seizoen alweer van start gegaan. Vanuit de vereniging kwamen er de afgelopen tijd steeds meer signalen dat De Aftrap, het bij velen bekende bewaarexemplaar van De Mulier Koerier, erg gemist werd. Mede daardoor is besloten om De Aftrap voor het seizoen 2022-2023 opnieuw te maken en beschikbaar te stellen aan de leden.

In De Aftrap staat alle informatie vermeld over SV Mulier. Denk hierbij aan informatie over lidmaatschap en de teams, informatie over sponsoren en trainingstijden en richtlijnen voor leiders.

De Aftrap zal compleet in full-color verschijnen en de bedoeling is dat deze de tweede week van september gereed is. Als je een Aftrap wilt ontvangen dan kan je een mail sturen naar info@svmulier.nl. Vervolgens zorgen wij ervoor dat je een Aftrap ontvangt. Ook gedurende het seizoen is de Aftrap nog te verkrijgen in de bestuurskamer of bij een van de bestuursleden.

Alle leden hebben inmiddels een mail ontvangen met nadere informatie omtrent De Aftrap.

Heb je andere vragen of opmerkingen? Dan kan je deze kenbaar maken door te mailen naar info@svmulier.nl

Tot snel op het voetbalveld!

Het bestuur van SV Mulier en de redactiecommissie van De Aftrap
28 augustus 2022 svmulier De Aftrap No Comments