Mulier zoekt nieuwe hoofdtrainer seizoen 17’18!

Sport Vereniging Mulier zoekt per ingang van seizoen 2017/2018 een nieuwe hoofdtrainer voor het 1e senioren elftal. Mulier 1 speelt momenteel in de 4e klasse A Noord, Zaterdag. Onze ambitie is om (weer) een stabiel team in de 3e klasse te worden.

Wij zijn op zoek naar een trainer die:

• Met ingang van het seizoen 2017/2018 minimaal in bezit is van een TC 2, KNVB licentie UEFA B.
  • Onze jonge groep naar een hoger niveau weet te brengen en enthousiast de groep weet te motiveren.
  • Sociaal en communicatief vaardig is, de brug kan slaan naar het tweede elftal
  • Zich kan inleven in het gebeuren van de gehele club.

De trainingen worden verzorgd op dinsdag- & donderdagavond. Op wedstrijddagen is de hoofdtrainer verantwoordelijk voor het coachen en begeleiden van het team.

SV Mulier biedt een prachtige accommodatie. Wij hebben een professioneel complex met onder andere een kunstgrasveld wat als hoofdveld fungeert. Ook  werken wij met een fantastisch jeugdplan en hebben we gedreven jeugdtrainers. Daarnaast is de begeleiding rondom het 1e elftal uitstekend verzorgd met een oud 1e speler als leider en twee personen van de medische staf.

Wij hebben een hechte vereniging waar de mensen elkaar door en door kennen. Een echte dorpsclub. Dat dorpsclubgevoel is belangrijk voor ons en de toekomstig hoofdtrainer moet hier ook bij passen.

Belangstellenden die aan bovenstaande vereisten voldoen kunnen zich melden met motivatie en CV bij de voorzitter van de Technische Commissie Ivo Haitsma (ivohaitsma@live.nl). Voor meer informatie kunt u ook contact opnemen door te bellen naar 06-37451753.

Sollicitaties kunnen worden ingeleverd tot uiterlijk 10 januari 2017.

15 december 2016 svmulier Bestuur No Comments