Mulier zoekt hoofdtrainer met ingang van volgend seizoen

Vacature hoofdtrainer SV Mulier met ingang van seizoen 2022-2023

Mulier 1 speelt momenteel in de 5e klasse op zaterdag.

Wie zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar een ambitieuze trainer die:

• minimaal in bezit is van TC 3, KNVB licentie UEFA C
  • op een enthousiaste en positieve manier de spelersgroep weet te motiveren
  • sociaal en communicatief vaardig is, zowel richting de spelersgroep als in het overleg met technische commissie en bestuur.
  • zich thuisvoelt en betrokkenheid toont bij de dorpsclub die Mulier is

Wat vragen wij?
De trainer:

• verzorgd twee keer per week de training, op dinsdag- & donderdagavond.
  • is op wedstrijddagen verantwoordelijk voor het coachen en begeleiden van het 1e elftal
  • is medeverantwoordelijk voor het samenstellen van de selectie

Wat bieden wij?
SV Mulier biedt:

• een moderne en uitstekend onderhouden accommodatie. We hebben een professioneel complex met een kunstgrasveld waardoor er altijd getraind kan worden.
  • een jeugdafdeling die werkt met de VTON-leerlijn. Deze bewezen methode zorgt ervoor dat jeugdspelers op professionele wijze begeleid worden in hun ontwikkeling zodat ze met meer plezier op het veld staan
  • een uitstekend verzorgde begeleiding rondom het 1e elftal met een leider en een verzorgingsstaf.
  • een marktconforme vergoeding
  • een hechte vereniging met een echt dorpsclubgevoel

Belangstellenden kunnen zich melden met motivatie en CV bij André Hofstra van de technische commissie door te bellen met 06-10900553 of te mailen naar info@svmulier.nl.

We ontvangen je sollicitatie graag vóór 10 januari 2022.