Mulier zet geweldige reeks voort onder leiding van Lars.

Een winderige zaterdag, een dikke selectie en een supporter of 3 langs het veld alle ingrediënten voor een overwinning.

ONS het team dat op bezoek kwam op het fliet, dat na de winterstop een oneembare veste blijkt te zijn. Het thuispubliek zorgde voor een ware heksenketel. Een wedstrijd waar de wind nogal een belangrijke factor bleek te zijn. Er was veel gelegen om de tos te winnen, helaas was dit niet aan Harrisz besteed waardoor ONS de kant mocht kiezen.

Mulier speelde de eerste helft met de wind in de rug, taak om hier gebruik van te maken. Een sterk begin zorgt ervoor dat ONS gelijk onder druk komt te staan. De beloning bleef niet lang uit met een schot randje zestien opent Lars de score (1-0). Mulier gedragen door de wind heeft het betere van het spel. Niet veel later verdubbeld Lars de score door met een goede solo de bal door de stokken van de keeper te schuiven (2-0). Geen vuiltje aan de lucht en Mulier drukt door. Een voorzet van opnieuw Lars komt diep bij de tweede paal en daar ging een kleine 100 kilo de lucht in met een geweldige volley zorg Thomas voor de 3-0. ONS doet nog wat terug voor de rust door met een actie op de achterlijn (volgens mij is die links) het vrije mannetje in de 16 te vinden (3-1).

Bakkie thee en in de tweede helft tegen de wind in. En dan ga je, je toch afvragen. Hoe sterk is de eenzame fietser die krom gebogen over zijn stuur tegen de wind.
Zichzelf een weg baant. Gelukkig is Mulier met 11 en zijn we aan niet aan het fietsen. Echter net als de fietser kreeg Mulier het zwaar. Standaard dat het je lastig krijgt tegen de strenge wind, al snel maakt ONS de aansluitingstreffer.

Mulier wist niet goed met de harde woei om te gaan, wat ONS vanzelfsprekend in het zadel hielp. Alles liep spaak en een stuurloos Mulier keek toe hoe Sneek langs zij kwam (3-3). Dit ondanks een paar fenomenale reddingen van Keemon. Na de gelijkmaker begon Mulier weer te voetballen. Het was zaak het snel weer recht te trekken. Dit gebeurde ook en al binnen 5 minuten. Een ingestudeerde vrije trap zorgde voor de 4-3. Siepel die de bal opzij legt waardoor Pieter KJ knap van randje 16 de bal in het uiterste hoekje van de goal schiet. Wederom was het slotakkoord voor “das Phantom”. Met een goede loopactie op een voorzet van Siepel kwam Hindrik knap voor zijn man en tikt de 5-3 binnen. Wederom 3 punten volgende week komt QVC op bezoek.

#mulier3 #tientsiesiiiiik #jaaptaxialbelt #hardewind #puntenpakkers

18 maart 2019 svmulier Mulier 2 No Comments