Mulier VR1 weet opnieuw te winnen!

Zaterdag 17 februari, de vrouwen van Mulier waren klaar om te knallen tegen het wel bekende Heerenveen. Het zou een pittige wedstrijd kunnen worden, aangezien Heerenveen 3e stond.
Maar daar wist Mulier zich goed op voor te kunnen voorbereiden, een speciaal dieet gevolgd om alle ballen in het goal te knallen.

De sfeer zat er al goed in, in de kleedkamer hadden we eerst de week met elkaar door besproken, waardoor we ietsjes later het veld op kwamen, oeps! Gelukkig had de scheids er al rekening mee gehouden en konden we in alle rust de Warming up beginnen.

De wedstrijd begon goed, Mulier speelde geconcentreerd en Heerenveen werd op de teentjes getrapt. Bij de 6e minuut werd er een mooie bal van Dina aangespeeld naar linker mid Garina, die de bal mee nam naar voren en scoorde daarmee een mooie 1-0.
Later gooide Ineke in en Merle links voor, sprong in alle hoeken en bochten om de bal bij haar te houden, een mooie schot naar Garina die voluit over de keeper schoot. Alweer de 2-0.
En nog een cadeautje van de keeper van Heerenveen. Een mooie schot van Sanne, die net niet langs de keeper kwam, totdat de keeper uitgleed en Anna met een sprintje de bal in het doel schoot. Bam 3-0!

Toen waren de muljeetjes moe, hoe en wat geen idee, maar het werd 3-1. Eerst maar even theeleuten en de 1e helft bespreken.
De tweede helft was buligjen voor de dames van Mulier. Net een omgekeerde diesel. De eerste helft goed gevoetbald. Maar de tweede helft was het vooral zorgen dat de tegenstander niet scoorde. Gelukkig waren er de tweede helft wel een paar leuke kansen. En goede ondersteuning de hele wedstrijd van onze back-up leden. Maar de klok kon wel vooruit gekeken worden. Wat waren we blij dat het fluitsignaal klonk!

Top prestatie, 3-2 gewonnen. Muljee staat nu 5e in de lijst, gaan as zaterdag tegen de nieuwe gedeelte 3e Oudega. Komen jullie de muljee dames aanmoedigen?

Foto’s van de wedstrijd vindt u hier

22 februari 2018 svmulier Mulier VR1 No Comments