Mulier VR1 versus fc Harlingen VR1

Op woensdag 13 november om 19:45 begon de wedstrijd tegen Harlingen. In het eerste kwartier van de wedstrijd speelde Mulier goed over en kwamen daar ook een aantal kansen uit. Uit een van deze kansen kwam een goal gemaakt door Liesbeth.

In het laatste half uur zakte Mulier af en werd Harlingen de bovenliggende partij. Ze kregen meer kansen en werden gevaarlijker. Wij kregen het steeds moeilijker met het verdedigen van de goal. Door onze goede verdediging is het ons gelukt om in de eerste helft geen bal door te laten. Zo eindigde de eerste helft in een 1-0 tussenstand in het voordeel van Mulier.

Zodra de tweede helft begonnen was, werd Harlingen de betere partij. Mulier heeft dit snel omgezet in hun voordeel en als snel maakte Froukje de 2-0.

Na de 60ste minuut werd Harlingen opnieuw beter dan Mulier. Ze begonnen beter over te spelen en al snel, na een blessure op de kant van Mulier, viel de 2-1. De Verdediging van Mulier hield goed stand en heeft heel veel kansen onschadelijk gemaakt.

Later in de tweede helft werd het weer echt een wedstrijd. Mulier herpakte zich en gaf meer weerstand. We hebben nog wat kansjes gehad en Harlingen ook. Het verschil was dat Harlingen nog wel een goal maakte en Mulier niet.

Zo was na een pittige wedstrijd de eindstand 2-2.

23 november 2019 svmulier Mulier VR1 No Comments