Mulier MO15-1 kampioen!

Het begon de dag 14 december 2019. Iedereen was gespannen!
We moesten voetballen in Sexbierum, tegen AVC/Tzummarum. Toen we er waren gingen we meteen naar de box om ons om te kleden. Toen liepen we naar het voetbalveld en daar deden we onze warming up. Iedereen was geconcentreerd en had er veel zin in. Het waaide heel erg hard en het begon daarna ook nog keihard te hagelen. Gelukkig hadden we eerste helft voor de wind daarmee wisten we in de eerste helft vijf doelpunten binnen te slepen. Het was pauze, iedereen nam een glaasje limonade. Met veel energie liep iedereen weer naar het voetbalveld. De tweede helft was begonnen en deze keer hadden we in de wind, dus het was een stuk moeilijker. Doordat het hard waaide en hagelde werd de wedstrijd voor twee minuten stilgelegd door de scheidrechter. De tweede helft wisten we nog één doelpunt te maken. bij het eindsignaal hebben we heel hard gejuicht. Bij Mulier hebben we nog gezellig patat gegeten. Daarna kregen we ook nog een mooie Medaille uitgereikt. Dus vol trots naar huis!

Groetjes,

Jeldau & Britt