Mulier MO11 derde op de KNVB beker finale dag!

Afgelopen zaterdag was de KNVB bekerfinaledag in Emmen. Onze meiden van de MO11 wisten zich hiervoor te plaatsen. al een prestatie op zich!
We hadden samen met SC Bolsward, die ook met een team op de finaledag was vertegenwoordigd, een bus geregeld. Deze bus stond 7:15 uur al startklaar in Witmarsum en via Bolsward konden de meiden met supporters richting Emmen.
Er moesten 2 wedstrijden worden gespeeld. Tegen GOMOS uit Norg en ACV uit Assen.
De eerste wedstrijd tegen GOMOS kwamen de meiden moeilijk uit de startblokken. Vooral fysiek hadden de meiden het erg lastig. de tweede helft kwamen de meiden wat beter in hun spel en konden ze na een 2-0 achterstand, terug komen op 2-1. Het werd nog spannend naar het einde toe, maar Gomos was de verdiende winnaar.
De tweede wedstrijd was tegen ACV. Ook hier hadden we het in het begin lastig en kwamen we op een 2-0 achterstand. Hoewel we het hier ook fysiek moesten afleggen was het uiteindelijk de kleine en behendige spits van ACV een plaag voor onze verdediging. We  kwamen nog terug op 2-1 en kregen nog een paar kansen, maar de keeper van ACV behield de voorsprong voor ACV.
Ook hier een terechte uitslag, maar onze meiden hebben gevochten als leeuwinnen!
 Uiteindelijk won ACV verdiend de laatste wedstrijd van GOMOS en was de terechte winnaar.
Mulier mocht dus de derde prijs in ontvangst nemen en daar mogen jullie super trots op zijn!
De jeugdcommissie van de SV Mulier