Mulier MO11-1 wint opnieuw en is een ronde verder in de beker!

Afgelopen donderdag moesten de meiden van MO11-1 naar Sint Johannesga om daar tegen DWP MO11-1 te spelen in de competitie. DWP MO11-1 zit ook bij Mulier in de competitie. De eerste wedstrijd werd verloren tegen DWP MO11-1, de tweede wedstrijd werd gewonnen door Mulier. Het zou dus een spannende wedstrijd gaan worden in de 3e ronde van de beker!
De wedstrijd bleek ook spannend te zijn en de meiden van Mulier hadden het lastig. Dit kwam mede doordat DWP MO11-1 meiden van een hoger team mee lieten spelen. Uiteindelijk wisten de meiden van Mulier de overwinning toch over de streep te trekken (0-1) en zo zijn ze weer een ronde verder.
Ondertussen zijn er nog maar 8 teams over in het noorden! We zijn benieuwd wat de volgende tegenstander is van de meiden en waar dit bekersprookje gaat eindigen…
Als club mogen in ieder geval trots zijn op de meiden; het enige team dat nog actief is in de bekercompetitie en het team dat bij de laatste 8 hoort! Nu al een topprestatie!

18 april 2017 svmulier Jeugd No Comments